فرماندار هرسین با اشاره به برگزاری نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی این شهرستان گفت: درستی و صحت انتخابات شورای شهر هرسین و بیستون تأیید شد.
کد خبر: ۴۳۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 31 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،امیر شاه آبادی اظهار داشت: صحت نتایج انتخابات از سوی اعضای ستاد انتخابات و رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان هرسین و بیستون بررسی و تأیید شد و اکنون منتظر اعلام نتیجه نهایی هیئت نظارت استان هستیم.

فرماندار هرسین با اشاره به اینکه 82 درصد مردم شهرستان هرسین در انتخابات شرکت کردند گفت: در شهرستان هرسین از جمعیت 63 هزار نفر واجد شرایط رأی تعداد 51 هزار 8755 نفر در این انتخابات به پای صندوقهای رأی آمدند تا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را به جهانیان نشان دهند.

وی افزود: در انتخابات شورای شهر پنج نفر به ترتیب یوسف عسگرپور با تعداد 6623 رای، مصطفی الله مرادی با تعداد 5674 رای، علی کرمی با تعداد 5442 رای، مسلم صفری با تعداد 5391 رای و زرعلی میرزایی با تعداد 5325 رای به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند.

شاه‌آبادی عنوان کرد: تعداد 104 شعبه اخذ رای برای این دو انتخابات در شهرستان هرسین آماده شده بود.

وی با بیان اینکه به‌ دنبال اعلام اعتراض تعدادی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بخش هرسین بازشماری دو صندوق اخذ رأی تصویب شد گفت: از آنجایی که اعتراض 6 نفر از کاندیداهای شهرستان هرسین به دلیل عدم مستند بودن شکایات وارد نبود تنها به دلیل اعتراض کاندیداهای معترض حوزه بیستون دو عدد از صندوقهای رأی در جلسه مشترک 
هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تصویب و انجام شد و بعد از این بازشماری تغییری در نتیجه انتخابات انجام نشد.

وی با اشاره به اجرای بند 2 ماده 73 آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: در صورتی که شخصی به تأیید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد می‌تواند حداکثر 
ظرف مدت دو روز پس از انتشار این آگهی شکایت خود را به هیئت نظارت استان مستقر در استانداری اعلام کن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار